Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:podinspektor lub inspektor ds. wdrażania projektów drogowych
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Telefon:033 497 96 36
E-mail:mzd@mzd.home.pl
Data dodania: 2009-03-12
Termin składania ofert: 2009-03-23
Treść ogłoszenia:
 
 
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
ogłasza nabór na wolne  stanowisko
podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych
 
 
OPIS STANOWISKA:
 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Sporządzanie planów zamówień, harmonogramów, raportów i rejestrów oraz sprawozdań
z udzielonych zamówień;
  1. Współudział w przygotowywaniu kontraktów na roboty budowlane, umów na usługi
     i dostawy;
3.      Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
4.      Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
5.      Organizacja komisji przetargowych i udział w jej pracach;
6.      Prowadzenie Protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz protokołów z prac komisji przetargowej.
 
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
 
Miejsce pracy:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg. Budynek dwukondygnacyjny, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkim.
 
Stanowisko pracy i charakter pracy:
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą      z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z kontrahentami. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej   w czerwcu 2013 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
 
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Kandydat na stanowisko podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych winien spełniać następujące kryteria i posiadać:
1.                obywatelstwo polskie,
2.                wykształcenie wyższe magisterskie: prawnicze lub ekonomiczne,
3.                pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
4.                nieposzlakowaną opinię,
5.                stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
6.    znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów prawnych okołoustawowych oraz doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu  postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
7.    oraz nie może być skazany za przestępstwo publiczne i skarbowe popełnione z winy umyślnej i nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
 
WYMAGANIA DODATKOWE ORAZ PREDYSPOZYCJE OSOBOWOŚCIOWE:
1.    umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres,
2.    umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
3.    umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office),
4.                umiejętność interpretowania przepisów prawa,
5.                umiejętność samodzielnej i dobrej organizacji pracy.
 
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
  2. list motywacyjny
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
  5. oświadczenie kandydata  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o  korzystaniu  z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.) i jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej.
 
 
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać  w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych” do  5 lipca 2013r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 15 (osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 15 w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
 
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.). Treść zamieszczona jest poniżej.
 
 
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
 
 
 
 
  1. Imię (imiona) i nazwisko…………………………………………………………………..
  2. Imiona rodziców……………………………………………………………………………..
  3. Data urodzenia………………………………………………………………………………
  4. Obywatelstwo………………………………………………………………………………..
  5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)………………………………………...
………………………………………………………………….…………………………….
  1. Wykształcenie………………………………………………………………………………( nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
...………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...( zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
 
  1. Wykształcenie uzupełniające………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...( kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
  1. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia…………………………………………………...
….……………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………..…………………………………………….
………………………………………………………………………………………………...
………………………………………………………………………………………………..
( wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
  1. Dodatkowe uprawienia, umiejętności, zainteresowania
……………………………………………………………………………………………..….………………………………………………………………………………………………...
………………………………………………………………………………………………...
( np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
  1. Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy,
  2. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria……….nr………………..…. wydanym przez………………………………………………………lub innym dowodem tożsamości …………………………………………………………...
………………………………………………………………………………………………..
 
 
 
 
…………………………..                                                                         ………………………………………..
              (miejscowość i data)                                                            ( podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
 
 
 
 
 
 
Rozstrzygnięcie:
Informacja o zakończeniu procedury naboru na wolne stanowisko podinspektora lub inspektora ds. wdrażania projektów drogowych realizowanych ze środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej.








	W wyniku zakończenia procedury naboru informuję, że na stanowisko inspektora została wybrana Pani Bogusława Hankus zamieszkała w Bielsku-Białej.
	Wybór Pani Bogusławy Hankus podyktowany został faktem, iż spełniła w najwyższym stopniu wszystkie wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne na wyżej wymienione stanowisko.







Bielsko-Biała, dnia 02.04.2009r.