Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:podinspektor ds. wdrażania projektów drogowych
Stanowisko:podinspektor ds. wdrażania projektów drogowych
Data dodania: 2009-11-19
Termin składania ofert: 2009-11-30
Treść ogłoszenia:
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10

Poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora lub inspektora  ds. wdrażania projektów drogowych realizowanych ze środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej.
Liczba lub wymiar etatów - 1,
Wymagania niezbędne:
-	wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa , z preferencją budownictwa drogowego (lub ) prawa i administracji, ekonomii (lub , wraz)  zarządzania projektami unijnymi, 
-	znajomość prawa zamówień publicznych,
-	posiadanie prawa jazdy ,
-	niekaralność za przestępstwa publiczne i skarbowe popełnione z winy umyślnej,
-	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-	nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
-	udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów budowlanych współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej, 
-	umiejętność obsługi komputera, znajomość oprogramowania MS OFFICE.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1.	Współudział w przygotowaniu projektów planów finansowania budowy dróg i obiektów mostowych.
2.	Opracowywanie wniosków, harmonogramów, procedur realizacyjnych, sprawozdań i rozliczeń środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej .
3.	Współudział w przygotowaniu umów finansowych oraz wydatkowania kredytów lub innych środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów.
4.	Współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta Bielska-Białej i innymi instytucjami w sprawach związanych z finansowaniem wniosków (projektów).
5.	Prawidłowe i rzetelne rozliczanie pozyskiwanych środków na realizacje projektów.
6.	Współudział w przetargach na inwestycje realizowane ze środków zewnętrznych.
Wymagane dokumenty:
-	kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-	kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i ewentualne dodatkowe kwalifikacje,
-	oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
-	CV, list motywacyjny,
-	oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej
Dokumenty należy składać do:     30.11.2009 r.
 Pod adresem:   Miejski Zarząd Dróg
43-300 Bielsko-Biała 
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 15 (osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu)
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 15 w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.,
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Rozstrzygnięcie:
Informacja o zakończeniu procedury naboru na wolne stanowisko podinspektora lub inspektora ds. wdrażania projektów drogowych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej.








	W wyniku zakończenia procedury naboru informuję, że na stanowisko inspektora ds. wdrażania projektów drogowych  wybrany została Pan Krzysztof Krzywoń, który w najwyższym stopniu spełnił oczekiwania zawarte w ogłoszeniu.
	






Bielsko-Biała, dnia 07.01.2010r.