Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10
Poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora lub inspektora ds. wdrażania projektów drogowych realizowanych ze środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej.
Liczba lub wymiar etatów - 1,
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa , z preferencją budownictwa drogowego (lub ) prawa i administracji, ekonomii (lub , wraz) zarządzania projektami unijnymi,
- znajomość prawa zamówień publicznych,
- posiadanie prawa jazdy ,
- niekaralność za przestępstwa publiczne i skarbowe popełnione z winy umyślnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów budowlanych współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej,
- umiejętność obsługi komputera, znajomość oprogramowania MS OFFICE.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Współudział w przygotowaniu projektów planów finansowania budowy dróg i obiektów mostowych.
2. Opracowywanie wniosków, harmonogramów, procedur realizacyjnych, sprawozdań i rozliczeń środków zewnętrznych w tym z Unii Europejskiej .
3. Współudział w przygotowaniu umów finansowych oraz wydatkowania kredytów lub innych środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów.
4. Współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta Bielska-Białej i innymi instytucjami w sprawach związanych z finansowaniem wniosków (projektów).
5. Prawidłowe i rzetelne rozliczanie pozyskiwanych środków na realizacje projektów.
6. Współudział w przetargach na inwestycje realizowane ze środków zewnętrznych.
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i ewentualne dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- CV, list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej
Dokumenty należy składać do: 30.11.2009 r.
Pod adresem: Miejski Zarząd Dróg
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 15 (osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu)
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 15 w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.,
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
|