Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. Inteligentnych Systemów Transportowych i Inżynierii Ruchu w Dziale Utrzymania Ruchu Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Stanowisko:Specjalista ds. Inteligentnych Systemów Transportowych i Inżynierii Ruchu w Dziale Utrzymania Ruchu
Data dodania: 2014-08-08
Termin składania ofert: 2014-08-20
Treść ogłoszenia:

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista ds. Inteligentnych Systemów Transportowych i Inżynierii Ruchu
w Dziale Utrzymania Ruchu
Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej


Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

• nadzór nad realizacją umów związanych z przygotowaniem dokumentów/projektów/analiz zmierzających do pozyskania zewnętrznych środków unijnych na potrzeby budowy Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem w mieście Bielsko-Biała,
• czynny udział w procesie aplikowania MZD o zewnętrzne środki unijne w zakresie Inteligentnych Systemów Transportowych,
• przygotowanie dokumentów przetargowych zmierzających do wyłonienia wykonawcy na zaprojektowanie i wdrożenie Inteligentnego Systemu Transportowego dla miasta Bielska-Białej,
• przygotowanie dokumentacji projektowej zmierzającej do budowy Centrum Sterowania Ruchem oraz wszystkich innych analiz/opracowań wynikających z potrzeby pozyskania zewnętrznych środków unijnych,
• zaangażowanie przy wdrażaniu w przyszłości dalszych rozwiązań/funkcjonalności z zakresu inteligentnych systemów transportowych jako kolejnych etapów ITS dla miasta Bielska-Białej,
• kontakt z firmami / dostawcami usług z zakresu inżynierii ruchu, telematyki transportu, ITS,
• udział w konferencjach i kongresach związanych z problematyką ITS oraz telematyki transportu,
• wytyczanie kierunków rozwoju sterowania ruchem oraz ITS-ów,
• opiniowanie oraz konsultowanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu,
• udział w komisjach i zespołach problemowych dotyczących organizacji i bezpieczeństwa ruchu, w szczególności organizacja obrad Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,
• opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,
• opiniowanie lokalizacji przy drogach obiektów nie związanych z funkcjonowaniem drogi oraz włączeń do drogi publicznej,
• kompleksowy nadzór nad utrzymaniem oznakowania poziomego na terenie miasta,
• inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie organizacji ruchu,
• kontrola stanu dróg będących w Zarządzie MZD oraz dokonywanie analizy stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg,
• współpraca w opracowywaniu kierunków polityki MZD w zakresie zarządzania ruchem oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• wydawanie wytycznych do projektowania w zakresie organizacji ruchu, nadzorowania projektowania organizacji ruchu,
• udział w Radach Technicznych, Radach Projektów,
• współpraca z innymi działami zarówno MZD jak również urzędu Miasta ze szczególnym zwróceniem uwagi na Wydział Komunikacji, Wydział Mienia Gminnego oraz Policji, Straży Miejskiej, Miejskiego Zakładu Komunikacji etc.
• ścisła współpraca z Inżynierem Ruchu.

 

Warunki pracy


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
• czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
• praca obejmuje zasięgiem drogi administrowane przez MZD w granicach administracyjnych miasta z wykorzystaniem publicznych środków transportu lub samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego,
• bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
NIEZBĘDNE
• obywatelstwo: polskie,
• wykształcenie: wyższe techniczne w zakresie inżynierii lądowej lub telematyki transportu,
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimalny staż pracy 4 lata, w tym 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego i zarządzania ruchem, 2 lata doświadczenia w obszarze Inteligentnych Systemów Transportowych,
• znajomość systemów sterowania ruchem oraz pozostałych systemów inteligentnego zarządzania ruchem drogowym,
• znajomość środowiska telekomunikacyjnego,
• znajomość zagadnień telematyki transportu, inżynierii ruchu,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
• nieposzlakowana opinia,
• kreatywność,
• umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
• wysoka kultura osobista,
• zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
• umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,
• pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery
• pozostałe wymagania niezbędne:
• znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych oraz prawa o ruchu drogowym,
• znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
• znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego,
• posiadanie prawa jazdy kat. B.
• przeszkolenie w zakresie: inżynieria ruchu i bezpieczeństwo ruchu drogowego,
• umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office, Autocad, Vision, Visum)


WYMAGANIA DODATKOWE


• przeszkolenie w zakresie audytu BRD.
• udział przy wdrożeniach Inteligentnych Systemów Transportowych.

 


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
• list motywacyjny
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
• kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
• kopia prawa jazdy.
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na stanowisko Specjalista ds. Inteligentnych Systemów Transportowych i Inżynierii Ruchu w Dziale Utrzymania Ruchu” do dnia 20 sierpnia 2014 r.
na adres:


Miejski Zarząd Dróg
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 15
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 

Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 15 w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.


*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)
 

Rozstrzygnięcie:

W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Specjalisty ds. Inteligentnych Systemów Transportowych i Inżynierii Ruchu w Dziale Utrzymania Ruchu wybrany został Pan Andrzej Kuropatwa zamieszkały w Jaworznie. Wybór Pana Andrzeja Kuropatwa został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniał wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku. Bielsko-Biała, 22.08.2014r.