Treść ogłoszenia: |
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:
Inspektora ds. planowania i analiz
w Dziale Planowania i Organizowania Publicznego Transportu Zbiorowego
Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
planowanie, organizacja i zarządzanie publicznym transportem zbiorowym,
-
uczestniczenie w opracowywaniu docelowego planu transportowego, a także planu mobilności miejskiej
-
dla Bielska-Białej,
-
uczestniczenie w opracowywaniu programu rozwoju oraz przekształceń systemu publicznego transportu zbiorowego w Bielsku-Białej,
-
opiniowanie i inicjowanie rozwiązań oraz koncepcji w zakresie rozwoju
usług
komunikacyjnych,
-
oferty przewozowej
,
organizacji
linii
komunikacyjnych,
systemu transportowego miasta,
a także projektów drogowych i projektów organizacji ruchu w zakresie publicznego transportu zbiorowego,
-
opiniowanie projektów aktów normatywnych w zakresie dotyczącym komunikacji zbiorowej,
-
współudział w opracowywaniu wytycznych do rozkładów jazdy i opiniowaniu rozkładów jazdy,
-
współudział w określaniu wielkości potrzeb przewozowych komunikacją zbiorową, w tym prowadzenie badań rynkowych dla bieżących potrzeb planistycznych, oraz opracowywanie prognoz dla okresów dalszych
funkcjonowania systemu komunikacji zbiorowej
,
-
współudział w kontroli oraz weryfikacji usług przewozowych pod względem finansowym oraz wykonania wkm,
-
k
ontrola jakości świadczenia usług przewozowych w ramach publicznego transportu zbiorowego,
-
uczestnictwo w przeprowadzaniu procedur przetargowych na realizację przewidzianych zadań i ich rozliczanie,
-
działanie w celu zintegrowania usług przewozowych w transporcie publicznym na obszarze miasta Bielska-Białej oraz gmin funkcjonalnie z nim powiązanych,
-
opracowywanie niezbędnych analiz i sprawozdań dotyczących wykonywanych czynności,
-
przygotowywanie projektów dokumentów, uchwał, porozumień, umów i aneksów dotyczących publicznego transportu zbiorowego,
-
przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, pisma wychodzące, skargi i wnioski w zakresie realizowanych zadań,
-
współpraca z innymi działami MZD, jak również z Urzędem Miejskim w Bielsku-Białej oraz Miejskim Zakładem Komunikacyjnym oraz innymi jednostkami.
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
-
czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
-
praca obejmuje zasięgiem układ drogowo-transportowy zarządzany przez MZD w granicach administracyjnych miasta z wykorzystaniem publicznych środków transportu lub samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego,
-
bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
obywatelstwo
: polskie,
-
wykształcenie
: wyższe techniczne, preferowany kierunek transport,
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy
: dwuletnie doświadczenie zawodowe w planowaniu/analizie publicznego transportu zbiorowego,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
kreatywność,
-
zdolność analitycznego myślenia,
-
umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
-
wysoka kultura osobista,
-
zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
-
umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,
-
pozytywne podejście do pracy i tworzenie przyjaznej atmosfery w zespole,
-
gotowość do doskonalenia zawodowego,
-
praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie: Publicznego transportu zbiorowego, Transportu drogowego, Prawa przewozowego, Prawa o ruchu drogowym, Prawa zamówień publicznych,
-
Kodeksu postępowania administracyjnego,
-
znajomość procedur administracyjnych, przygotowywania pism, obsługi stron,
-
posiadanie prawa jazdy kat. B,
-
umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietu biurowego MS Office),
WYMAGANIA DODATKOWE
-
znajomość obsługi programu Visum,
-
doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
-
znajomość układu komunikacyjnego i topografii Bielska-Białej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
-
list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o
korzystaniu
z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
-
kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. planowania i analiz”
do dnia 20 maja 2016 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)
|