Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. windykacji
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Stanowisko:Specjalista ds. windykacji
Data dodania: 2016-12-09
Termin składania ofert: 2016-12-19
Treść ogłoszenia:

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała

ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:   

 

Specjalista ds. windykacji

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

 


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

1.       Prowadzenie windykacji związanej ze S trefą Płatnego Parkowania (SPP)

2.       Prowadzenie ewidencji wezwań.

3.       Rozliczanie ilościowe wystawionych wezwań.

4.       Ewidencja wystawionych wezwań w systemie.

5.       Prowadzenie rozliczeń płatności związanych z wystawionymi wezwaniami (kasa, bank)

6.       Współpraca z CEPIK w celu uzyskania danych właścicieli pojazdów, którzy nie uiścili opłaty za postój.

7.       Sporządzanie   i wysyłanie oraz ewidencja upomnień oraz tytułów wykonawczych.

8.       Współpraca z Urzędami Skarbowym, komornikami w zakresie spraw związanych z windykacją w ramach SPP.

9.       Prowadzenie rozliczeń wpłat wyegzekwowanych przez komornika z podziałem na opłatę dodatkową oraz koszty upomnień z uwzględnieniem potrąconych kosztów komorniczych.

10.   Prowadzenie pozostałych spraw związanych z windykacją.

11.   Sporządzanie raportów dotyczących wpłat z wezwań dla zespołu księgowości MZD.

12.   Księgowanie wyciągów bankowych SPP.

13.   Dekretacja wyciągów bankowych SPP.

14.   Dekretacja na kontach księgowych dochodów związanych z e SPP.

15.   Sporządzanie przelewów związanych z rozliczeniem kontrahentów.

16.     Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdań finansowych.

 

Warunki pracy

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Mostowej 1, biura usytuowane na pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.

·          praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,

·          stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z petentami,

·          na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

NIEZBĘDNE

·          obywatelstwo : polskie,

·          wykształcenie : co najmniej średnie

·          doświadczenie zawodowe/staż pracy :

- minimalny staż pracy 5 lat,

-   minimalne doświadczenie w pracy w windykacji   lub księgowości   3 lata,

·          bardzo dobra znajomość przepisów rachunkowości budżetowej,                                          

·          dobra znajomość obsługi komputera,

·          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

·          nieposzlakowana opinia,

 

 

DODATKOWE

 

·          doświadczenie zawodowe   w jednostkach samorządowych,

·          umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,

·          wysoka kultura osobista,

·          zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,

·          umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

·          kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,

·          list motywacyjny

·          kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

·          kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,

·          kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,

·          oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,

·          oświadczenie kandydata   o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o   korzystaniu   z pełni praw publicznych,

·          oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu   za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

·          oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze   Specjalista ds. windykacji ” do dnia 19 grudnia 2016 r.

na adres

Miejski Zarząd Dróg

43-300 Bielsko-Biała

ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 7A

(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.

Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Inne informacje:

Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)

 

 

 

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA DWA WOLNE STANOWISKA SPECJALISTY   DS. WINDYKACJI

W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG

W BIELSKU-BIAŁEJ UL. GRAŻYŃSKIEGO 10

 

 

W wyniku przeprowadzonego naboru na dwa stanowiska Specjalisty ds. windykacji wybrane zostały:

1.       Pani Jadwiga Grobarczyk zamieszkała w Bielsku-Białej

Wybór Pani   Jadwigi Grobarczyk został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.

2.         Pani   Urszula Gaczor zamieszkała w Bielsku-Białej

Wybór Pani Urszuli Gaczor został podyktowany faktem, iż   w   najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne na wyżej wymienionym stanowisku.

 

 

 

 

Bielsko-Biała, 29.12.2016r.