Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. inżynierii ruchu
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Stanowisko:Specjalista ds. inżynierii ruchu
Data dodania: 2016-12-29
Termin składania ofert: 2017-01-15
Treść ogłoszenia:

Dyrektor   Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko:   

 

Specjalista ds. inżynierii ruchu

w Zespole Inżynierii Ruchu
Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

·          opiniowanie oraz konsultowanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu,

·          udział w komisjach i zespołach problemowych dotyczących organizacji i bezpieczeństwa ruchu, w szczególności obrad Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,

·          opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,

·          inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie organizacji ruchu,

·          kontrola stanu dróg będących w Zarządzie MZD pod kątem analizy stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego,

·          realizacja zadań związanych z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego,

·          zapobieganie powstawaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i wprowadzanie ograniczeń w ruchu bądź zamykanie dróg dla ruchu w wypadkach kiedy wymaga tego stan techniczny drogi lub mostu,

·          współpraca w opracowywaniu kierunków polityki MZD w zakresie zarządzania ruchem oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,

·          opiniowanie projektów inwestycji drogowych w szczególności zawierających aspekty rowerowe,

·          systematyczna inwentaryzacja oznakowania dotyczącego ścieżek rowerowych,

·          nadzór nad stosowaniem Wytycznych do planowania, projektowania i utrzymania dróg rowerowych w Bielsku-Białej oraz innych przepisów prawa w zakresie utrzymania infrastruktury rowerowej,

·          prowadzenie bazy danych o wypadkach drogowych,

·          wydawanie wytycznych do projektowania w zakresie organizacji ruchu, nadzorowania projektowania organizacji ruchu,

·          utrzymanie tabliczek z nazwami ulic na terenie miasta,

·          działania Zarządu Drogi w sprawach zarządzania ruchem na drogach oraz w sprawach zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas trwania imprez na drogach,

·          współpraca z innymi działami zarówno MZD jak również urzędu Miasta ze szczególnym zwróceniem uwagi na Wydział Komunikacji, Wydział Mienia Gminnego oraz Policji, Straży Miejskiej, Miejskiego Zakładu Komunikacji etc.

 

 

 


Warunki pracy


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Grażyńskiego 10, biura usytuowane na parterze i pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.

·          praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,

·          czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,

·          praca obejmuje zasięgiem drogi administrowane przez MZD w granicach administracyjnych miasta z wykorzystaniem publicznych środków transportu lub samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego,

·          na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

 

Niezbędne

·          obywatelstwo : polskie,

·          wykształcenie : wyższe techniczne w zakresie inżynierii lądowej, preferowany kierunek inżynieria ruchu,

·          doświadczenie zawodowe/staż pracy :

-    co najmniej 4-letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę,

-    doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego lub zarządzania drogami lub zarządzania

·          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych

·          nieposzlakowana opinia,

·          umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,

·          wysoka kultura osobista,

·          zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,

·          umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,

·          pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery,

·          posiadanie prawa jazdy kategorii B

 

Wymagania dodatkowe:

·          znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych oraz prawa o ruchu drogowym,

·          znajomość szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,

·          znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,

·          przeszkolenie w zakresie: inżynieria ruchu i bezpieczeństwo ruchu drogowego,

·          umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office,   Autocad)

·          umiejętność obsługi programów do symulacji ruchu drogowego np. Vision, Visum,

·          przeszkolenie w zakresie audytu BRD,

·          uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

·          kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,

·          list motywacyjny

·          kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

·          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

·          oświadczenie kandydata   o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o   korzystaniu   z pełni praw publicznych,

·          oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu   za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

·          oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

·          kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,

·          kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,

·          kopia prawa jazdy.

 

Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. inżynierii ruchu”

  do dnia 15 stycznia 2017 r.

na adres

Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

43-300 Bielsko-Biała

ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 7A

(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.

Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Inne informacje:

Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA   WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SPECJALISTA DS. INŻYNIERII RUCHU

W ZESPOLE INŻYNIERII RUCHU

MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG

W BIELSKU-BIAŁEJ UL. GRAŻYŃSKIEGO 10

 

 

W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Specjalisty ds. Inżynierii Ruchu w Zespole Inżynierii Ruchu   Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej nie dokonano wyboru kandydata do zatrudnienia na w/w stanowisku.

Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru:

W terminie składania aplikacji wpłynęły dwie oferty, które nie spełniały wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze – poprzez brak wymaganego wykształcenia – pierwszy kandydat, brak udokumentowania stażu pracy – drugi kandydat.

 

 

 

 

Bielsko-Biała, 17.01.2017r.