Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. windykacji
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2017-03-21
Termin składania ofert: 2017-03-31
Treść ogłoszenia:
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:   
 
Specjalista ds. windykacji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
 
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
 
1.      Prowadzenie windykacji związanej ze Strefą Płatnego Parkowania (SPP)
2.      Prowadzenie ewidencji wezwań.
3.      Rozliczanie ilościowe wystawionych wezwań.
4.      Ewidencja wystawionych wezwań w systemie.
5.      Prowadzenie rozliczeń płatności związanych z wystawionymi wezwaniami (kasa, bank)
6.      Współpraca z CEPIK w celu uzyskania danych właścicieli pojazdów, którzy nie uiścili opłaty za postój.
7.      Sporządzanie  i wysyłanie oraz ewidencja upomnień oraz tytułów wykonawczych.
8.      Współpraca z Urzędami Skarbowym, komornikami w zakresie spraw związanych z windykacją w ramach SPP.
9.      Prowadzenie rozliczeń wpłat wyegzekwowanych przez komornika z podziałem na opłatę dodatkową oraz koszty upomnień z uwzględnieniem potrąconych kosztów komorniczych.
10. Prowadzenie pozostałych spraw związanych z windykacją.
11. Sporządzanie raportów dotyczących wpłat z wezwań dla zespołu księgowości MZD.
12. Księgowanie wyciągów bankowych SPP.
13. Dekretacja wyciągów bankowych SPP.
14. Dekretacja na kontach księgowych dochodów związanych ze SPP.
15. Sporządzanie przelewów związanych z rozliczeniem kontrahentów.
16.  Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdań finansowych.
 
Warunki pracy
 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Mostowej 1, biura usytuowane na pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.
·         praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
·         stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z petentami,
·         na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
NIEZBĘDNE
·         obywatelstwo : polskie,
·         wykształcenie : co najmniej średnie
·         doświadczenie zawodowe/staż pracy :
- minimalny staż pracy 5 lat,
-  minimalne doświadczenie w pracy w windykacji  lub księgowości  3 lata,
·         bardzo dobra znajomość przepisów rachunkowości budżetowej,                                         
·         dobra znajomość obsługi komputera,
·         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
·         nieposzlakowana opinia,
 
 
DODATKOWE
 
·         doświadczenie zawodowe  w jednostkach samorządowych,
·         umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
·         wysoka kultura osobista,
·         zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
·         umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,
 
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
·         kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
·         list motywacyjny
·         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
·         kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
·         kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
·         oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
·         oświadczenie kandydata  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o  korzystaniu  z pełni praw publicznych,
·         oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
·         oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze   Specjalista ds. windykacji ” do dnia 31 marca 2017 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.) 

Rozstrzygnięcie:

 INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO
SPECJALISTY DS. WINDYKACJI
W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG
W BIELSKU-BIAŁEJ UL. GRAŻYŃSKIEGO 10


W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Specjalisty ds. windykacji wybrana została Pani Ewelina Gwizdoń zamieszkała w Bielsku-Białej.
Wybór Pani Eweliny Gwizdoń został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.

 


Bielsko-Biała, 06.04.2017r.