Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Zastępstwo podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Forma zatrudnienia:Praca na zastępstwo
Data dodania: 2017-11-07
Termin składania ofert: 2017-11-17
Treść ogłoszenia:

Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze na zastępstwo

podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych

 

OPIS STANOWISKA:

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Opracowywanie umów i kontraktów o wykonanie zamówień publicznych, przygotowywanie zmian do już zawartych.
  2. Sporządzanie oraz udzielanie wyjaśnień, uzasadnień i opinii prawnych w sprawach zamówień publicznych.
  3. Współpraca z Radcą Prawnym w sprawach prawnych związanych z zamówieniami publicznymi.
  4. Opracowanie wzorów Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem formalno-prawnym.
  5. Przygotowanie odpowiedzi organom kontrolnym.

6.       Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.

7.       Udział i kontrola nad prawidłowością rozpatrywania odwołań, przygotowywanie propozycji odpowiedzi na odwołanie, kompletowanie akt postępowania w przypadku wniesienia skargi do sądu.

8.       Organizacja komisji przetargowych i udział w jej pracach w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.

9.       Prowadzenie Protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz protokołów z prac komisji przetargowej.

10.   Opiniowanie gwarancji i poręczeń wadialnych i zabezpieczeń należytego wykonania umowy.

 

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

 

Miejsce pracy:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg. Budynek dwukondygnacyjny, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkim.

 

Stanowisko pracy i charakter pracy:

Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą        z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z kontrahentami. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

 

WYMAGANIA

Kandydat na stanowisko podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych winien spełniać następujące kryteria i posiadać:

1.                 obywatelstwo polskie,

2.                 wykształcenie wyższe preferowane prawnicze,

3.     pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

4.     nieposzlakowaną opinię,

5.     nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo publiczne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6.     znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów prawnych okołoustawowych,   pożądane doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu   postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,

7.     umiejętność interpretowania przepisów prawa,

8.     umiejętność redagowania pism urzędowych, uzasadnień i opinii prawnych,

9.     umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres,

10.                        umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office),

11.                        umiejętność samodzielnej i dobrej organizacji pracy.

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
  2. list motywacyjny
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  5. oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
  6. oświadczenie kandydata   o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o   korzystaniu   z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu   za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.) i jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej.

Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać   do dnia 17.11.2017r. na adres

Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

43-300 Bielsko-Biała

ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A (osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD).

Dopuszcza się złożenie ofert drogą mailową na adres: sekretariat@mzd.bielsko.pl

Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.