Dyrektor
Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Podinspektor lub Inspektor ds. Inżynierii Ruchu
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
·
obsługa stanowiska operatorskiego w centrum sterowania ruchem,
·
prowadzenie obserwacji ruchu drogowego na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną w oparciu o wdrażane systemy ITS,
·
nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania oraz stanu technicznego sygnalizacji świetlnych i innych urządzeń telematyki transportu,
·
nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania systemów baz danych dot. wielkości ruchu i ich archiwizowania, sporządzanie odnośnych zestawień i analiz,
·
udział w okresowych przeglądach stanu technicznego sygnalizacji świetlnych i innych urządzeń telematyki transportu,
·
opracowywanie i modyfikowanie programów pracy sygnalizacji świetlnej,
·
organizowanie i prowadzenie badań ruchu drogowego, przetwarzanie i archiwizowanie danych, przygotowywanie odnośnych zestawień i analiz,
·
rejestracja zniszczeń i uszkodzeń elementów pasa drogowego związanych z bezpieczeństwem ruchu,
·
bieżące wprowadzanie danych do sieci informatycznej MZD o tymczasowych zamknięciach dróg, zajęciach pasa drogowego, objazdach oraz terminach ich obowiązywania,
·
dokonywanie uzgodnień dokumentacji projektowych, wydawanie stosownych opinii i
wytycznych do projektowania w zakresie organizacji ruchu, nadzorowania projektowania organizacji ruchu,
·
współpraca przy opracowywaniu koncepcji komunikacyjnych oraz
inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie organizacji ruchu oraz systemów ITS,
·
udział w konferencjach i kongresach związanych z problematyką ITS,
·
kontrola stanu dróg będących w Zarządzie MZD oraz dokonywanie analizy stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg,
·
współpraca w opracowywaniu kierunków polityki MZD w zakresie zarządzania ruchem oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,
·
udział w radach technicznych, radach projektów,
·
współpraca z innymi działami MZD, jak również Urzędu Miasta ze szczególnym zwróceniem uwagi na Wydział Komunikacji, Miejski Zakład Komunikacji, Straż Miejską, Policja etc.
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
·
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
·
czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
·
przewidywana praca w systemie dwuzmianowym
,
·
praca obejmuje zasięgiem drogi administrowane przez MZD w granicach administracyjnych miasta z wykorzystaniem publicznych środków transportu lub samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego,
·
bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
·
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne
·
obywatelstwo
: polskie,
·
wykształcenie
: wyższe techniczne,
preferowany kierunek w zakresie inżynierii ruchu lub transportu,
·
znajomość zagadnień inżynierii ruchu, inteligentnych systemów transportowych,
·
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
·
nieposzlakowana opinia,
·
kreatywność,
·
umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
·
wysoka kultura osobista,
·
zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
·
umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
·
pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery
·
dyspozycyjność
,
·
znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych oraz prawa o ruchu drogowym,
·
znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
·
umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office, AutoCad),
·
posiadanie prawa jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
·
doświadczenie zawodowe/staż
pracy
:
co najmniej 1 rok stażu pracy,
·
znajomość oprogramowania (w szczególności Crossig, PTV Vissim, PTV Visum),
·
znajomość zasad programowania komputerowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
·
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
·
list motywacyjny
·
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
·
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
·
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
·
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
·
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
·
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe
(świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
·
kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
·
kopia prawa jazdy.
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor lub Inspektor ds. Inżynierii Ruchu”
do dnia 4 grudnia 2017 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)
|