Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Podinspektor lub inspektor ds. zamówień publicznych
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2017-12-27
Termin składania ofert: 2018-01-10
Treść ogłoszenia:

Dyrektor   Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych

 

OPIS STANOWISKA:

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Opracowywanie umów i kontraktów o wykonanie zamówień publicznych, przygotowywanie zmian do już zawartych.
  2. Sporządzanie oraz udzielanie wyjaśnień i uzasadnień w sprawach zamówień publicznych.
  3. Współpraca z Radcą Prawnym w sprawach prawnych związanych z zamówieniami publicznymi.
  4. Opracowanie wzorów Specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem formalno-prawnym.
  5. Przygotowanie odpowiedzi organom kontrolnym.

6.  Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

7.  Udział w rozpatrywaniu odwołań, przygotowywanie propozycji odpowiedzi na odwołanie, kompletowanie akt postępowania w przypadku wniesienia skargi do sądu.

8.  Organizacja komisji przetargowych i udział w jej pracach w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.

9.  Prowadzenie Protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz protokołów z prac komisji przetargowej.

10.   Opiniowanie gwarancji i poręczeń wadialnych i zabezpieczeń należytego wykonania umowy.

 

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy :

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Michała Grażyńskiego 10, biura usytuowane na parterze i pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.

 

  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks, aparat fotograficzny,
  • stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z wykonawcami robót,
  • na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

 

WYMAGANIA

NIEZBĘDNE

  • obywatelstwo : polskie,
  • wykształcenie : wyższe preferowane prawnicze ,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,                                        
  • nieposzlakowana opinia,
  • nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo publiczne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów prawnych okołoustawowych,  

 

 

DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office),
  • umiejętność interpretowania przepisów prawa,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych, uzasadnień i opinii prawnych,
  • umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres,
  • umiejętność samodzielnej i dobrej organizacji pracy.

 

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

 

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata   o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o   korzystaniu   z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu   za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,

·         

·        

 

 

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.) i jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej.

 

 

 

Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor lub inspektor ds. zamówień publicznych”

  do dnia 10.01.2018 roku

na adres

Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

43-300 Bielsko-Biała

ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A

(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.

Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Inne informacje:

Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)

 

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O NIEROZSTRZYGNIĘCIU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA LUB INSPEKTORA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

  W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG

W BIELSKU-BIAŁEJ UL. MICHAŁA GRAŻYŃSKIEGO 10

 

 

 

W wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora lub inspektora ds. zamówień publicznych wpłynęła jedna oferta.

Komisja stwierdziła, że kandydat nie spełnił w zadowalającym stopniu wymagań i oczekiwań   określonych w ogłoszeniu jako niezbędne i dodatkowe.

W związku z powyższym nabór nie został rozstrzygnięty.

 

 

Bielsko-Biała, 17.01.2018r.