Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. uzgadniania dokumentacji
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2018-01-18
Termin składania ofert: 2018-01-29
Treść ogłoszenia:

Dyrektor   Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała

 

ogłasza nabór na wolne stanowisko:

 

Specjalista ds. uzgadniania dokumentacji

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:


·          prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej,

·          prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta,

·          dokonywanie uzgodnień projektów budowlanych i projektów remontu dróg administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg,

·          opiniowanie wykorzystania zarezerwowanego pasa terenu na inne cele,

·          wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnień lub opinii do Systemu Zarządzania Drogami,

·          prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień,

·          uczestnictwo w wizjach w terenie,

·          Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wydziale Geodezji i Kartografii mających na celu uzgadnianie przebiegu projektowanych sieci nad i podziemnych na terenie miasta Bielska-Białej.

 

Warunki pracy


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 

·          praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,

·          czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,

·          bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.

·          W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

 

Niezbędne

·          obywatelstwo : polskie,

·          wykształcenie : co najmniej średnie techniczne, preferowany kierunek w zakresie drogownictwa lub budownictwa,

·          doświadczenie zawodowe/staż pracy :   5-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, 4-tetni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego. Staż pracy musi być udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę,

·          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

·          nieposzlakowana opinia,

·          umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,

·          wysoka kultura osobista,

·          zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,

·          umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,

 

 

Wymagania dodatkowe:

·          dobra znajomość obsługi komputera,

·          praktyka zawodowa w jednostkach samorządu terytorialnego, realizujących zadania zarządcy drogi publicznej

·          bardzo dobra znajomość   prawa budowlanego ,

·          bardzo dobra znajomość KPA,

·          dobra znajomość rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie

 


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

·          kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,

·          list motywacyjny

·          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

·          oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

·          oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

·          kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

·          oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

·          kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,

·          kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,

·          kopia prawa jazdy.

 

Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. uzgadniania dokumentacji”

  do dnia 29 stycznia 2018r.

na adres

Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

43-300 Bielsko-Biała

ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A

(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.

Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Inne informacje:

Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)

 

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. UZGADNIANIA DOKUMENTACJI

W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG

W BIELSKU-BIAŁEJ UL. MICHAŁA GRAŻYŃSKIEGO 10

 

 

 

W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Specjalisty ds. uzgadniania dokumentacji wybrana została Pani Teresa Nic-Goliasz zamieszkała w Bielsku-Białej.

Wybór Pani Teresy Nic-Goliasz został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.

 

 

 

                       

 

Bielsko-Biała, 01.02.2018r.u.