Dyrektor
Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Inspektor lub podinspektor ds. przygotowania inwestycji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
·
przygotowywanie materiałów do planów rozwoju sieci drogowej,
·
przygotowywanie materiałów do projektów planów finansowych budowy dróg i obiektów mostowych,
·
przygotowywanie materiałów do przetargów na prace projektowe,
·
koordynacja prac projektowych oraz rozliczanie umów,
·
kompletowanie materiałów i występowanie o decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje lokalizacyjne, decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych oraz pozwolenia na budowę,
·
zarządzanie opracowanymi projektami.
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
·
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
·
czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
·
praca obejmuje zasięgiem drogi administrowane przez MZD w granicach administracyjnych miasta z wykorzystaniem publicznych środków transportu lub samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego,
·
bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne
·
obywatelstwo
: polskie,
·
wykształcenie
: wyższe techniczne
w zakresie budownictwa preferowany kierunek drogowy,
·
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
·
nieposzlakowana opinia,
·
umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
·
posiadanie prawa jazdy kat. B.
·
znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych oraz prawa budowlanego,
·
umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office)
Wymagania dodatkowe:
·
doświadczenie zawodowe/staż
pracy
: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy dotyczącej prowadzenia prac projektowych lub przygotowania inwestycji drogowych/budowlanych lub realizacji takich inwestycji,
·
zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
·
umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
·
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
·
list motywacyjny,
·
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
·
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
·
oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
·
oświadczenie kandydata
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o
korzystaniu
z pełni praw publicznych,
·
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
·
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
·
kopia prawa jazdy.
|