Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. geodezyjno-własnościowych
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2019-11-12
Termin składania ofert: 2019-11-22
Treść ogłoszenia:

 Dyrektor  Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała

 
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
 
Specjalista ds. geodezyjno-własnościowych
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
 
  • prowadzenie spraw terenowo prawnych związanych z prowadzonymi i planowanymi przez MZD zadaniami na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018r. , poz. 1474 ze zm.) i ustawie o gospodarce nieruchomościami, 
  • sporządzanie pisemnych porozumień w sprawach o wywłaszczenie, przekwalifikowania lub wykup gruntów,
  • przygotowanie materiałów do przeprowadzenia zadań inwestycji drogowo-mostowych,
  • planowanie środków finansowych na wypłatę odszkodowań za działki przejmowane pod drogi,
  • przygotowanie dokumentacji na wykup terenów pod drogi lokalne, wojewódzkie i krajowe,
  • prowadzenie ewidencji zawartych umów,
  • podpisywanie protokołów granicznych,
  • przygotowanie zleceń na usługi geodezyjne wraz z ich parafowaniem.
 
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
 
  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • praca obejmuje zasięgiem układ drogowo-transportowy zarządzany przez MZD w granicach administracyjnych miasta z wykorzystaniem publicznych środków transportu lub samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego,
  • bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
 
Niezbędne
  • obywatelstwo : polskie,
  • wykształcenie : co najmniej średnie techniczne w zakresie geodezji lub budownictwa,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy :  5-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, 4-tetni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego. Staż pracy musi być udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
  • wysoka kultura osobista,
  • zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
  •  umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.
 
 
Wymagania dodatkowe:
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • praktyka zawodowa w jednostkach samorządu terytorialnego, realizujących zadania zarządcy drogi publicznej
  • znajomość prawa budowlanego,
  • rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
  • ustawy z dnia 05.06.2014r. prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2014r., poz. 897/
  • ustawy z 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /Dz. U. z 2018r. , poz. 1474 ze zm./
  • ustawa z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./
 
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu wraz z podpisaną klauzulą informacyjną dla kandydata*,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
  • kopia prawa jazdy.
 
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. geodezyjno-własnościowych”
 do dnia 22 listopada 2019 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną dla kandydata jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w części dotyczącej ofert pracy. 

 

Rozstrzygnięcie:

  INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SPECJALISTA DS. GEODEZYJNO-WŁASNOŚCIOWYCH W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ UL. MICHAŁA GRAŻYŃSKIEGO 10

 
 
W wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko Specjalisty ds. geodezyjno-własnościowych wybrana została Pani Jadwiga Sypniewska  zamieszkała w Bielsku-Białej.
Wybór Pani Jadwigi Sypniewskiej został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.
 
 
Bielsko-Biała, 29.11.2019 r.