Treść ogłoszenia: |
Dyrektor Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Specjalista ds. geodezyjno-własnościowych
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
prowadzenie spraw terenowo prawnych związanych z prowadzonymi i planowanymi przez MZD zadaniami na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018r. , poz. 1474 ze zm.) i ustawie o gospodarce nieruchomościami,
-
sporządzanie pisemnych porozumień w sprawach o wywłaszczenie, przekwalifikowania lub wykup gruntów,
-
przygotowanie materiałów do przeprowadzenia zadań inwestycji drogowo-mostowych,
-
planowanie środków finansowych na wypłatę odszkodowań za działki przejmowane pod drogi,
-
przygotowanie dokumentacji na wykup terenów pod drogi lokalne, wojewódzkie i krajowe,
-
prowadzenie ewidencji zawartych umów,
-
podpisywanie protokołów granicznych,
-
przygotowanie zleceń na usługi geodezyjne wraz z ich parafowaniem.
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
-
czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
-
praca obejmuje zasięgiem układ drogowo-transportowy zarządzany przez MZD w granicach administracyjnych miasta z wykorzystaniem publicznych środków transportu lub samochodu służbowego nieprzystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową w charakterze kierującego,
-
bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne
-
obywatelstwo
: polskie,
-
wykształcenie
: co najmniej średnie techniczne w zakresie geodezji lub budownictwa,
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy
: 5-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, 4-tetni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego. Staż pracy musi być udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę,
-
posiadanie prawa jazdy kat. B,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
-
nieposzlakowana opinia,
-
umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
-
wysoka kultura osobista,
-
zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
-
umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.
Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
praktyka zawodowa w jednostkach samorządu terytorialnego, realizujących zadania zarządcy drogi publicznej
-
znajomość prawa budowlanego,
-
rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
-
ustawy z dnia 05.06.2014r. prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2014r., poz. 897/
-
ustawy z 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /Dz. U. z 2018r. , poz. 1474 ze zm./
-
ustawa z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm./
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu wraz z podpisaną klauzulą informacyjną dla kandydata*,
-
list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
-
kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
-
kopia prawa jazdy.
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalista ds. geodezyjno-własnościowych”
do dnia 22 listopada 2019 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną dla kandydata jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w części dotyczącej ofert pracy.
|