Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. windykacji
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Stanowisko:Specjalista ds. windykacji
Data dodania: 2016-02-08
Termin składania ofert: 2016-02-22
Treść ogłoszenia:

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Specjalista ds. windykacji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1. Prowadzenie windykacji związanej ze Strefą Płatnego Parkowania.
2. Prowadzenie ewidencji wezwań.
3. Wydawanie wezwań pracownikom - sprzedawcom biletów parkingowych.
4. Rozliczanie ilościowe wystawionych wezwań.
5. Ewidencja wystawionych wezwań w systemie.
6. Prowadzenie rozliczeń płatności związanych z wystawionymi wezwaniami (kasa, bank)
7. Współpraca z CEPIK w celu uzyskania danych właścicieli pojazdów, którzy nie uiścili opłaty za postój.
8. Sporządzanie i wysyłanie oraz ewidencja tytułów wykonawczych.
9. Współpraca z Urzędami Skarbowym, komornikami w zakresie spraw związanych z windykacją w ramach Strefy Płatnego Parkowania.
10. Prowadzenie rozliczeń wpłat wyegzekwowanych przez komornika z podziałem na opłatę dodatkową oraz koszty upomnień z uwzględnieniem potrąconych kosztów komorniczych.
11. Prowadzenie pozostałych spraw związanych z windykacją.
12. Sporządzanie raportów dotyczących wpłat z wezwań dla zespołu księgowości MZD.
13. Księgowanie wyciągów bankowych SPP.
14. Dekretacja wyciągów bankowych SPP.
Warunki pracy


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Mostowej 1, biura usytuowane na pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.
• praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
• stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z petentami,
• na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
NIEZBĘDNE
• obywatelstwo: polskie,
• wykształcenie: co najmniej średnie
• doświadczenie zawodowe/staż pracy:
- minimalny staż pracy 5 lat, w tym w jednostkach samorządowych 3 lata,
- minimalne doświadczenie w pracy w windykacji 3 lata,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
• bardzo dobra znajomość przepisów rachunkowości budżetowej,
• nieposzlakowana opinia,

DODATKOWE

• dobra znajomość obsługi komputera,
• umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
• wysoka kultura osobista,
• zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
• umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
• list motywacyjny
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
• kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. windykacji” do dnia 22 lutego 2016 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg
43-300 Bielsko-Biała
ul. Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.)
 

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO
SPECJALISTY DS. WINDYKACJI
W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG
W BIELSKU-BIAŁEJ UL. GRAŻYŃSKIEGO 10


W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Specjalisty ds. windykacji wybrana została Pani Izabela Kamińska-Stawinoga zamieszkała w 43-300 Bielsko-Biała.
Wybór Pani Izabeli Kamińskiej-Stawinoga został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.