Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. uzgadniania dokumentacji
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2018-09-20
Termin składania ofert: 2018-10-12
Treść ogłoszenia:

 Dyrektor  Miejskiego Zarząd Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała

 
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
 
Specjalista ds. uzgadniania dokumentacji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
 
·         prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej,
·         prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta,
·         dokonywanie uzgodnień projektów budowlanych i projektów remontu dróg administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg,
·         opiniowanie wykorzystania zarezerwowanego pasa terenu na inne cele,
·         wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnień lub opinii do komputerowego Systemu Zarządzania Drogami,
·         prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień,
·         uczestnictwo w wizjach w terenie,
·         uczestnictwo w naradach koordynacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wydziale Geodezji i Kartografii mających na celu uzgadnianie przebiegu projektowanych sieci nad i podziemnych na terenie miasta Bielska-Białej.
 
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
 
·         praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów, faks,
·         czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
·         bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
·         w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
 
Niezbędne
·         obywatelstwo : polskie,
·         wykształcenie : co najmniej średnie preferowane w zakresie drogownictwa, budownictwa lub administracji,
·         doświadczenie zawodowe/staż pracy :  5-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, 4-tetni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego. Staż pracy musi być udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę,
·         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
·         nieposzlakowana opinia,
·         umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
·         wysoka kultura osobista,
·         zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
·         umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
 
 
Wymagania dodatkowe:
·         dobra znajomość obsługi komputera,
·         prawo jazdy kategorii B ,
·         praktyka zawodowa w jednostkach samorządu terytorialnego, realizujących zadania zarządcy drogi publicznej
·         bardzo dobra znajomość prawa budowlanego,
·         bardzo dobra znajomość KPA,
·         dobra znajomość rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
·         kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
·         list motywacyjny
·         kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
·         kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
·         kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
·         oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
·         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
·         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
 
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. uzgadniania dokumentacji”
 do dnia 12 października 2018r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu dwóch tygodni od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 1996 r nr 62, poz. 286 z późn. zm.) 
Rozstrzygnięcie:

  INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. UZGADNIANIA DOKUMENTACJI

W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG
W BIELSKU-BIAŁEJ UL. MICHAŁA GRAŻYŃSKIEGO 10
 
 
W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Specjalisty ds. uzgadniania dokumentacji wybrana została Pani Arleta Pernal zamieszkała w Oświęcimiu.
Wybór Pani Arlety Pernal został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.
 
 
 
                       
 
Bielsko-Biała, 30.10.2018r.