Tablica ogłoszeń
Zamówienia publiczne i koncesje
Pozostałe przetargi
Oferty pracy
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Regulamin udzielania zamówień publicznych bez stosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
RODO
Sprawozdania finansowe

 

Klauzula informacyjna



Nazwa:Specjalista ds. finansowo-księgowych oraz windykacji
Adres:Miejski Zarząd Dróg w Bielsku - Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko - Biała
Data dodania: 2019-03-26
Termin składania ofert: 2019-04-08
Treść ogłoszenia:

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10,
43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:   
 
Specjalista ds. finansowo-księgowych oraz windykacji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
 
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  1.    Ewidencja rozliczeń systemu parkowania w programach SPP.
  2.    Ewidencja, prowadzenie, rozliczanie wystawionych wezwań oraz spraw związanych z windykacją.
  3.   Współpraca z CEPIK w celu uzyskania danych właścicieli pojazdów, którzy nie uiścili opłaty za postój.
  4.   Sporządzanie  i wysyłanie oraz ewidencja upomnień oraz tytułów wykonawczych.
  5.   Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  6.   Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków i dochodów oraz dekretacja wyciągów bankowych w tym również w SPP.
  7.   Sporządzanie przelewów.
  8.   Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdań finansowych.
Warunki pracy
              
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej lub przy ul. Mostowej 1, biura usytuowane na pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.
  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z petentami,
  • na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
NIEZBĘDNE
  • obywatelstwo : polskie,
  • wykształcenie : wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy :
    - minimalny staż pracy 5 lat,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • bardzo dobra znajomość przepisów rachunkowości budżetowej,       
  • dobra znajomość obsługi komputera,                                
  • nieposzlakowana opinia,
 
DODATKOWE
 
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
  • wysoka kultura osobista,
  • zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
  • umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,
 
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
  • list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
  • oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze   Specjalista ds. finansowo-księgowych oraz windykacji ” do dnia 8 kwietnia 2019 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
 
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
 
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu 3 miesięcy od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opracowany przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej opublikowany w dniu 02.01.2019 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w zakładce „Pomocnicze wzory dokumentów związanych z ubieganiem się o zatrudnienie, nawiązaniem, zmianą oraz ustaniem stosunku pracy”. Wzór jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w części dotyczącej ofert pracy na wolne stanowiska.
 
 

 

 
Rozstrzygnięcie:

  INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH ORAZ WINDYKACJI

W MIEJSKIM ZARZĄDZIE DRÓG
W BIELSKU-BIAŁEJ UL. MICHAŁA GRAŻYŃSKIEGO 10
 
 
W wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Specjalisty ds. finansowo-księgowych oraz windykacji wybrana została Pani Aleksandra Sołczykiewicz zamieszkała w Kozach. Wybór Pani Aleksandry Sołczykiewicz został podyktowany faktem, iż w najwyższym stopniu spełniała wymagania i oczekiwania określone w ogłoszeniu o naborze jako niezbędne i dodatkowe na wyżej wymienionym stanowisku.
 
 
 
                       
 
Bielsko-Biała, 13.04.2019 r.