Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej ul. Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista ds. windykacji lub referent ds. windykacji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
· Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie dochodów związanych ze Strefą Płatnego Parkowania.
-
Prowadzenie kont analitycznych i syntetycznych zgodnie z ZPK.
-
Rozliczanie dochodów w tym sporządzanie przelewów.
-
Dekretacja na kontach księgowych dochodów związanych z SPP.
-
Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdań finansowych.
-
Sporządzanie raportów dotyczących wpłat z wezwań dla zespołu księgowości MZD.
-
Ewidencja księgowa wyciągów bankowych.
-
Prowadzenie windykacji związanej ze Strefą Płatnego Parkowania.
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Mostowej 1, biura usytuowane na pierwszym piętrze, brak windy. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkami inwalidzkimi.
-
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
-
stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, współpracą z pracownikami z innych zespołów, kontaktami osobistymi i telefonicznymi z petentami,
-
na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
NIEZBĘDNE
-
obywatelstwo
: polskie,
-
wykształcenie
: wyższe,
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy
:
- minimalny staż pracy 2 lata udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę,
-
nieposzlakowana opinia,
-
umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office)
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
DODATKOWE
-
dobra znajomość księgowych programów komputerowych,
-
doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, w kasie,
-
doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości w jednostkach samorządowych,
-
bardzo dobra znajomość przepisów rachunkowości budżetowej,
-
umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
-
wysoka kultura osobista,
-
zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
-
umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu wraz z klauzulą informacyjna dla kandydata*,
-
list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w tym danych osobowych wrażliwych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
-
kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,
Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalista ds. windykacji lub referent ds. windykacji
” do dnia 25.10.2019 r.
na adres
Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała
ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A
(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.mzd.home.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu trzech miesięcy od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną dla kandydata jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w części dotyczącej ofert pracy.
|